Blog

Jak wybrać Agencję do organizacji ważnego dla Ciebie eventu?

O wydarzeniach firmowych część III

Zapewne nikt nie ma wątpliwości, że przy organizacji wydarzeń firmowych o znaczeniu wizerunkowym warto współpracować z agencją. Pytanie jednak jaka to powinna być agencja?

Każda? Polecona? Przypadkowa? – odpowiedź brzmi NIE, a dlaczego wyjaśnię poniżej😊

Nie będę pisać o tym jakiej agencji nie warto wybierać. Skupię się na tych cechach, które według mnie są wymagane, abyście na nie zwrócili uwagę kontaktując się z firmą.

Wiecie już, że wydarzenia o znaczeniu wizerunkowym mają ogromne znaczenie dla budowania pozycji firmy na rynku. Są tez obarczone sporym ryzykiem, gdyż wpadka organizacyjna może odbić się na naszych dalszych relacjach z mediami, kontrahentami, inwestorami, władzami lokalnymi itp. Dobra organizacja może nam pomóc, a zła przeszkodzić w skutecznym podejmowaniu kolejnych decyzji biznesowych. Pamiętam ważne otwarcie inwestycji jednej z firm, na którym na listę do przecięcia wstęgi nie została wpisana bardzo ważna w regionie osoba. Niezaproszenie jej do tej ceremonii mogłoby skutkować poważnym kryzysem w relacjach na szczeblu regionalnym w dalszej działalności tej firmy. Na szczęście prowadzący ceremonię właściwie zareagował, a my błyskawicznie zapewniliśmy dodatkową parę nożyczek😊 Drobna rzecz, a mogło być nieprzyjemnie.

Uważam, że najważniejszym elementem o jaki należy zadbać podczas jakiegokolwiek wydarzenia jest atmosfera, która wpływa na opinię naszych gości. Należy zatroszczyć się o  każdy szczegół, aby nie dopuścić do sytuacji, po której mógłby pozostać  niesmak zaproszonych.

Jak wybrać dobrą agencję, która będzie dla Was PARTNEREM?

  1. Doświadczenie – najważniejsze aby agencja miała doświadczenie w wydarzeniu, które planujecie. Ktoś kto do tej pory organizował jedynie pikniki firmowe może nie poradzić sobie z wydarzeniem wizerunkowym – i odwrotnie.
  2. Kontakty – dobrze aby agencja, bądź osoba wspierająca miała różne kontakty w branży, tak aby można było usprawnić pracę nad eventem.
  3. Znajomość regionu – dobrze jeżeli agencja jest w stanie doradzić kogo w danym regionie warto zaprosić na wydarzenie i kto z punktu widzenia Waszego biznesu może być kontaktem ważnym.
  4. Elastyczność i kompetencja – organizacja eventu to wiele drobnych elementów. Często to co chcemy jest praktycznie nierealne albo w ogóle nie pomoże nam w osiągnięciu naszych celów. Warto pracować z kimś kto zestawi chęci z możliwościami i doradzi z punktu widzenia Waszych korzyści.
  5. Kto w agencji Was obsługuje – to bardzo ważne czy osoba koordynująca Wasz event ma doświadczenie czy dopiero się uczy. Oczywiście warto, aby nie była to firma jednoosobowa gdyż mnogość zadań jest dla jednej osoby nie do udźwignięcia.

Wybierajcie Agencję, która wam pomoże i doradzi, a nie tylko ślepo zrealizuje to co im każecie. To zaoszczędzi wasz czas i nerwy!

 

BRANŻA EVENTOWA PORAŻONA KORONAWIRUSEM!

KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI EVENTÓ...

KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI EVENTÓ...

Warsztaty letnie