Blog

123

Początek – od czego wszystko się zaczęło

1 lipca minie 3 lata od kiedy ITS Communication funkcjonuje jako osobna marka.  Historia firmy sięga  jednak dużo dalej, bo aż roku 2004. Jest związana z Ingą Safader – Powroźnik, i jej doświadczeniami biznesowymi. Obecnie ITS Communication to zespół osób, które mogą podjąć się realizacji nawet najbardziej wymagających projektów, które jak w kalejdoskopie składają się z wielu elementów. Nazbierało się tego sporo. Przez najbliższe […]

Dobre materiały firmowe – część I – co jest ważne?

Zastanawiasz się jak stworzyć spójny wizerunek przedsiębiorstwa? Czujesz, że Twoja identyfikacja wizualna wymaga odświeżenia? Nie masz pomysłu na przygotowanie materiałów firmowych? A może uważasz, że w dobie Internetu wystarczy tylko prowadzić stronę www i social media firmy… bo kto teraz czyta foldery czy ulotki, nawet w wersji Internetowej. To prawda. Zmienił się nie tylko świat, ale także formy komunikacji z odbiorcami. Jest jednak kilka ważnych elementów, o których warto pamiętać przygotowując swoje […]

Koniec roku – zadaj sobie kilka ważnych pytań!

Wyznaczanie celów osobistych i zawodowych na kolejny rok! Zanim jednak przyjdzie czas refleksji nad minionym rokiem zadajcie sobie kilka ważnych pytań! Jaki jest mój cel? Co chcę osiągnąć? – to bardzo ważne pytanie. Odpowiadając na nie zastanów się, jaki jest Twój cel w życiu rodzinnym i zawodowym. Co chcesz osiągnąć? W jakim miejscu chcesz być za 5, 10 czy 15 lat? Warto taką odpowiedź znać, bo dzięki niej […]

Zaufanie podstawą efektywnej współpracy zespołowej

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek dlaczego w Waszym zespole więcej jest rywalizacji niż wzajemnej współpracy? Dlaczego mało ze sobą rozmawiacie konstruktywnie? Dlaczego tak trudno osiągacie swoje cele, a ciągle pojawiają się te same problemy do rozwiązania? Najczęstszą podstawą braku skoncentrowania się na celu jest po prostu brak zaufania! Zapewne zadajecie sobie teraz pytanie: Co ma zaufanie do efektywności? Otóż bardzo dużo. Przez brak zaufania do siebie nie dyskutujecie […]

Jak wybrać Agencję do organizacji ważnego dla Ciebie eventu?

O wydarzeniach firmowych część III Zapewne nikt nie ma wątpliwości, że przy organizacji wydarzeń firmowych o znaczeniu wizerunkowym warto współpracować z agencją. Pytanie jednak jaka to powinna być agencja? Każda? Polecona? Przypadkowa? – odpowiedź brzmi NIE, a dlaczego wyjaśnię poniżej😊 Nie będę pisać o tym jakiej agencji nie warto wybierać. Skupię się na tych cechach, które według mnie są wymagane, abyście na nie zwrócili uwagę kontaktując się z firmą. […]

Nie ma jak…u siebie!

O wydarzeniach firmowych część II Życie firmy w modelu bardzo przypomina życie człowieka. Dobrym przykładem są wydarzenia firmowe, które często odzwierciedlają uroczystości rodzinne i tak np. można porównać uroczystość WMUROWANIA KAMIENIA WĘGIELNEGO do „Baby shower”, OTWARCIE nowego Zakładu lub firmy do  „chrzcin”, a JUBILEUSZ firmowy do urodzin. Co łączy te wydarzenia? To, że zwykle zapraszamy na nie najbliższe, najważniejsze osoby i dzięki temu budujemy z nimi wartościowe […]

Zróbmy sobie „event”!

O wydarzeniach firmowych część I W ostatnim czasie w życie biznesowe firmy na stałe wpisało się słowo event. To w najprostszym tłumaczeniu – wydarzenie. Wszyscy robią lub chcą robić eventy. Firmy wiedzą, że może to być ważne przedsięwzięcie w życiu firmy, na którym przy okazji można „pozałatwiać” kilka różnych interesów. „To działanie kosztowne, ale warto!” – takie opinie słyszałam po udanych wydarzeniach. Ale niech się Wam nie wydaje, że jest to takie proste. […]

INTEGROWANIE PRACOWNIKÓW – CZY TO SIĘ OPŁACA?

Zakładając, bądź prowadząc już firmę, życzysz sobie, aby funkcjonowała ona jak najlepiej i przynosiła wysokie dochody? Dokładasz wszelkich starań, aby stworzyć idealną strukturę organizacyjną? Starannie dobierasz zespół pracowniczy i koordynujesz powierzane mu zadania? Monitorujesz wyniki oraz skupiasz się, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik? Pomimo tych wszystkich starań, często pojawia się moment, który skłania Cię do analizy Twoich działań. Warto wtedy […]

Tożsamość, wizerunek i reputacja. Ale o co chodzi?

Im dłużej pracuję w tej branży tym bardziej nie lubię słowa WIZERUNEK. Mam wrażenie, ze zostało już na tyle sposobów przerobione i przegadane przez agencje wszelkiej maści, że dla zwykłego „śmiertelnika” prowadzącego swój biznes jest zupełnie niezrozumiałe. Wizerunek zdaje się być rozumiany tylko w kontekście: „Jak Cię widzą tak Cię piszą” – czyt. „Jak się zaprezentujesz odpowiednio ładnie to cię kupią i odniesiesz sukces”. Zapomina się niestety o tym, że sam […]

CSR W PIGUŁCE

Współcześnie coraz więcej mówi się o Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w skrócie nazywanej CSR (ang. Corporate Social Responsibility). Co to właściwie jest CSR i jakie korzyści przynosi firmie? CSR-em nazywamy ,,Odpowiedzialność organizacji za wpływ jej decyzji i działań na społeczeństwo i środowisko poprzez przejrzyste i etyczne postepowanie, które przyczynia się do zrównoważonego rozwoju, uwzględnia oczekiwania interesariuszy, jest zgodne z obowiązującym prawem i normami międzynarodowymi i jest zintegrowane z działaniami organizacji” […]

123