Jak budować wizerunek firmy? Czyli o organizacji dobrego eventu!
Budowanie wizerunku firmy jest długotrwałym i niezwykle ważnym procesem, który odpowiada za to w jaki sposób postrzegana jest nasza firma w umysłach odbiorców. Wizerunek budujemy od samego początku, od pierwszego wbicia łopaty, pierwszej usługi, pierwszego sprzedanego produktu.
Istnienie naszej firmy w świadomości klientów, pracowników i partnerów biznesowych jest kluczowym aspektem w zdobywaniu ich zaufania, budowaniu lojalności organizacji i tworzeniu spójnego wizerunku marki.
A jak w budowaniu wizerunku firmy może pomóc zorganizowanie wydarzenia?
Albo też, jakie powinno być wydarzenie by pomogło w budowaniu wizerunku?
Po pierwsze należy mieć POWÓD do zorganizowania wydarzenia, na które można zaprosić gości, na których opinii nam zależy, lub którzy pomogą nam w rozwoju firmy. Takim powodem może być na przykład:
- rozpoczęcie nowej inwestycji (WMUROWANIE KAMIENIA WĘGIELNEGO)
- rozpoczęcie produkcji w nowo wybudowanym lub rozbudowanym zakładzie (OTWARCIE ZAKŁADU PRODUKCYJNEGO)
- Przeniesienie się do nowej, nowoczesnej siedziby, która daje nam nowe możliwości rozwoju (OTWARCIE NOWEJ SIEDZIBY FIRMY)
- Świętowanie kolejnych lat rozwoju (JUBILEUSZ FIRMOWY)
- Uruchomienie ważnego projektu lub jego kolejne etapy
- Spotkanie handlowo-informacyjne dla klientów i partnerów biznesowych
O jednym należy pamiętać – Event jest bardzo wdzięcznym narzędziem marketingowo -wizerunkowym. Event buduje relacje i wspiera kontakty partnerskie. Event może być kanwą do nawiązania współpracy biznesowej. Event jest doskonałą okazją do zaprezentowania swoich produktów, usług, pracowników, wartości, a także nowych, planowanych inwestycji. Event sprzyja integracji pracowników i poprawia atmosferę w pracy.
Kluczem do zorganizowania dobrego eventu wizerunkowego jest odpowiednie zaplanowanie komunikacji przed, w trakcie i po wydarzeniu.
Jako Agencja zajmująca się organizacją eventów na terenie Rzeszowa i całego Podkarpacia, wiemy jak ważna w planowaniu eventu jest prawidłowa komunikacja skierowana do konkretnych odbiorców. Wydarzenie może pomóc w osiąganiu celów wizerunkowo-marketingowych więc warto to wykorzystać😊