Blog

Nie ma jak…u siebie!

O wydarzeniach firmowych część II

Życie firmy w modelu bardzo przypomina życie człowieka. Dobrym przykładem są wydarzenia firmowe, które często odzwierciedlają uroczystości rodzinne i tak np. można porównać uroczystość WMUROWANIA KAMIENIA WĘGIELNEGO do „Baby shower”, OTWARCIE nowego Zakładu lub firmy do  „chrzcin”, a JUBILEUSZ firmowy do urodzin.

Co łączy te wydarzenia? To, że zwykle zapraszamy na nie najbliższe, najważniejsze osoby i dzięki temu budujemy z nimi wartościowe relacje. Wprowadzamy je w tajniki swojej firmy lub rodziny, darzymy zaufaniem i  zapraszamy do wspólnego radowania się i świętowania. Wzorem spotkań rodzinnych warto zapraszać gości „do siebie” czyli do siedziby firmy, miejsca nowej inwestycji itp. Specjalizujemy się w wydarzeniach, które odbywają się na terenie firmy bądź zakładu produkcyjnego klienta i z doświadczenia wiemy, że takie spotkania są zawsze wyjątkowe. Klienci, dostawcy, lokalni partnerzy biznesowi nie mogą na co dzień zobaczyć Waszej firmy od środka. Nie zawsze mają okazję zobaczyć produkcję i Wasze produkty. Nie mogą z bliska poczuć panującej w Waszym zakładzie atmosfery. Takie spotkania zawsze robią wrażenie i na długo pozostają w pamięci zarówno gości jak i pracowników.

JAK ZORGANIZOWAĆ TAKIE WYDARZENIE?

ETAP I 

Kluczem jest odpowiedź na podstawowe pytanie po co nam ten event, dla kogo, co chcemy pokazać i jak chcemy to zrobić (patrz wpis „Zróbmy sobie event). Jak już znamy odpowiedź na powyższe pytania to wybierzmy miejsce realizacji.

ETAP II

Załóżmy, że robimy event w siedzibie naszej firmy. Jak się do tego przygotować?

  1. Wybierz miejsce i zastanów się czy zmieszczą się tu Twoi goście.
  2. Czy miejsce w którym odbędzie się event jest ”przyjazne dla gości”? Jeśli nie, jaką infrastrukturę należy stworzyć, aby takie było? Czy może lepiej postawić namiot?
  3. Jak przygotować Twoją firmę i dojazd do niej na to wydarzenie?
  4. Zastanów się jakiej techniki użyjesz, aby pokazać to co przygotowałeś dla Twoich gości. Co będzie tłem tego spotkania?
  5. Przemyśl, które części zakładu chcesz pokazać i czy wymagają jakiegoś uzupełnienia – na przykład o informacje techniczne, merytoryczne (Study Tours po zakładach produkcyjnych zawsze cieszą się ogromnym zainteresowaniem i są wielką szansą dla gospodarza na pokazanie tego co ma najlepsze).
  6. Czym poczęstujesz gości?

To szereg bardzo praktycznych i realnych pytań pomocnych przy planowaniu eventu w myśl zasady ,,od ogółu do szczegółu”.

ETAP III

  1. Jak zaprosisz gości?
  2. Kto zajmie się przyjmowaniem potwierdzeń?
  3. Kto powita gości w zakładzie?
  4. Kto ich oprowadzi i co im powie?
  5. Jak będzie wyglądał scenariusz wydarzenia?
  6. Czy chcemy czymś takie spotkanie urozmaicić, a jeżeli tak to by to mogło być? – mam na myśli atrakcję typu koncert, pokaz itp.
  7. Czy planujesz dla gości jakiś prezent na pamiątkę?
  8. …i wiele innych, które wyjdą po drodze😊.

W każdym z tych etapów warto pomyśleć o wsparciu agencyjnym. No chyba że mamy swój dział, który może na to poświęcić czas bez uszczerbku na bieżących tematach. A o tym jak wybrać agencję napiszę już kolejnym wpisie.

ZAPRASZAJCIE GOŚCI DO SIEBIE, JEŚLI TYLKO MACIE TAKĄ MOŻLIWOŚĆ!

 

BRANŻA EVENTOWA PORAŻONA KORONAWIRUSEM!

KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI EVENTÓ...

KOMUNIKACJA W ORGANIZACJI EVENTÓ...

Warsztaty letnie